Cup i korpen

Efter matchen fick jag frågan om jag var sugen på att spela korpen på Victoria. Nästan så att jag inte kände för det, men det blev att jag åkte dit. Ganska seg i benen och ont lite varstans. Vi som är Bi skulle möta Bollkontroll. De dök först inte upp, men kom lite efter matchen skulle börjat. De gör tidigt 1-0. Vi får sen vår målvakt utvisad och fem minuter med en spelare mindre på plan. Vi håller emot bra och även resten av halvleken. Våra avslut är inte de bästa och vi borde gjort i alla fall ett mål. I andra halvlek tappar vi helt. Vi sätter inte våra chanser. De spelar bra och målen trillar in efterhand. Vet inte riktigt vad matchen slutade, men kanske 7-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0