Fullspäckad helg

Har inte gjort mycket nu ikväll, men skönt att bara ta det lugnt ibland.

Imorgon ska jag först på domarkurs. En domarutbildning bara för tjejer på Husiegården. Egentligen varar den 9-15 både imorgon och nästa lördag. Men jag har frågat snällt om jag kan gå tidigare imorgon, så jag kan vara med och spela match. Det ska bli skoj med utbildningen, men jag kan inte förstå vad man behöver så många timmar till. Tidigare när jag varit på ungdomsdomarkurser, så har de varat i kanske två timmar och det har känts som för lång tid. Dessutom har jag dömt i flera år och det känns som man kan det mesta. Får väl se vad jag tycker om det efteråt.

Efter kursen ska jag snabba mig till Revinge. Vi möter Ovesholm kl. 15 och förhoppningsvis vet vi hur vi ska spela sen träningslägret i helgen!

Imorgon kväll ska jag till Pålle på lite mat. Beckis ska också dit och säkert någon mer jag vet vem det är. Lillis kanske?! Ska bli skoj för jag har inte träffat Pålle sen i höstas. Tror en del ska ut, men jag skippar det den här gången.

På söndag ska jag jobba på Solhem 7-14.30 och sen är det match mot BK Olympic kl. 15 i Revinge. Söndag kväll blir nog i tv-soffan, om jag ens orkar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0