Inlines och jobb

Åkte inlines hem igår efter att jag hade varit domare. Skönt att åka i medvind och lyssna på bra musik.

Idag skulle jag egentligen varit ledig och hade sett fram emot en dag ute i solen. Först ville de att jag skulle komma till Genarpskolan och jobba, men jag hörde inte sms:et. Istället ringde de från Skånemejerierna och behövde mig där. Fick ta bussen in till Malmö och vara inne hela dagen. Det var mycket att göra, så jag var kvar till fem. Jag hade med mina inlines och åkte hem. Hittade ingen bra väg i Malmö, men mellan Malmö och Lund är det bra cykelväg hela vägen. Det tog nästan två timmar och var lite jobbigt i motvinden. Borde ta knappt en och en halv timme med vinden i ryggen!

Imorgon blir det jobb på Skånemejerier igen och sen träning på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0