Rolig helg

Fredagen blev en lugn kväll i Eslöv. Tozz och jag beställde thai-mat, tittade på Talang, Berg flyttar in och The Eye. Bra, men ganska hemsk film med Jessica Alba i huvudrollen.

Igår var jag och Ida på fest hos Peter. Det var vi och en massa killar. Peter och Lukas kände jag sen innan och Kalle hade vi träffat en gång innan. Kvällen blev riktigt lyckad. Vi hamnade så småningom på Stortorget. Mitt och Idas "hatställe", men igår var det roligt och bra musik. Det var länge sedan jag skrattade så mycket under en kväll, mycket kul som hände! Träffade Emma H där, men annars var det inte några andra vi kände. Kvällen slutade vid kebabvagnen och hamburgerstället!
 
image70
Peter förlorade burkbyggartävlingen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0