Trött

Precis hemkommen från träning. Var tvungen att stiga upp 4.50 i morse för att hinna med bussen till jobbet, så imorgon blir det bil! Jobb hela dagen och sen inlines till Hardeberga. Känns som det alltid ska blåsa motvind när jag åker. Lite tråkigt, men kanske är för att jag åker så fort..;) Det tog bara 1,5 timme till Lund, idag så då tänkte jag att jag lika bra kunde åka till Hardeberga. Men där tänkt jag fel, hade glömt hur mycket det blåser där. Jag stod still i uppförsbackarna i motvinden och hade nästan tänkt ta av mig inlinesen och gå. Hade nog gått snabbare. Var framme precis halv, men behövde ingen uppvärmning efter den turen.

Idag var vi fler än vi varit på länge. Vi körde först fotbollstennis. I början hade vi en som jagade, två tillslag och tre passningar. Efter en stund hade vi två som jagade och två passningar. Det fungerade bra stundtals, men vinden förstörde en del. Sedan hade vi anfalls/inläggsövningen som vi hade i lördags, men det gick sämre idag. Det var inte lika bra skärpa i tillslag, inlägg och löpningar mot mål. Vi spelade efter det. Det gick bra för mitt lag. Kanske för att vi var en mer eller för att vi hade Milan där bak som tog allt, så att vi andra kunde fokusera på att anfalla. Hanna P låg bakom mycket framåt och det är kul att hon är tillbaka. I slutet blev det liverpoolare. Det var nu mina ben började säga stopp. Försökte hänga med Louise ett tag, men fick ge upp. Benen ville inte springa så snabbt. Kom i alla fall i mål och nu ska mina ben få vila tills imorgon kväll när det är korpen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0