Vinst i korpen igen

Elin undrade igår om jag hade lust att hoppa in i Vi som är Bi idag. Självklart tackar jag aldrig nej till ett sånt erbjudande. Laddade upp med en timmes sömn efter jobbet, för jag har massor att ta igen. Svårt att spela med folk man inte har spelat med innan, men vi tog ganska snabbt ledningen. Det rullade på och blev några snygga mål. Den andra tjejen som var med, var riktigt bra. Ettrig och vek sig inte i närkamper, inte ens mot de som var dubbelt så stora. Hon spelade i LSK, men hon är helt klar för bra för fyran. En sådan spelare borde vi ha i vårt lag! Elin lät lite sugen på att börja spela igen, får se om hon dyker upp någon gång. Matchen slutade 8-0 och Vi som är Bi lär vinna sin serie.

Kommentarer
Postat av: Viola

tjena! Är det Helena? kul att läsa lite i din blogg! =) Skymtade dig idag på korpen, lika grym som alltid. hoppas det gick bra på matchen! /V

2008-04-23 @ 23:09:28
Postat av: Helena

Stämmer bra det! Hur har du hittat min blogg?!? Har ju skriviet lite om dig i minst två inlägg... Din vilja och att du är totalt orädd, hade inte varit fel att ha. Jag är för mesig! Matchen gick mindre bra, de andra var för bra!

2008-04-23 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0