Filmkväll

Igår var jag, Sandra, Kajsa, Jessan, Milan och Adam hos Sofie. Först blev det pizza. Riktigt gott när den väl kom. Sedan blev det Sex in the city filmen med en massa chips och naturgodis. Tyvärr blev mina ögon lite för trötta för att se hela, men det jag såg var bra. Trots att jag inte har sett mer än ett avsnitt av serien. Det rådde delade meningar hur man ville filmen skulle sluta. Det var Jessan som visade bäst filmkunskap, då hon berättade hur filmen skulle sluta redan efter fem minuter. Efter filmen blev det supergod äpplekaka, som Sofie bakat. Jag kommer gärna fler gånger!;) Eller får ni komma hit, så får ni vara nöjda om jag bjuder på något som är hälften så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0