Söndag

Idag har jag varit och dömt Torns IF - Stora Harrie IF i femman. Inte så mysigt väder, men annars en helt ok match. Tian i Stora Harrie var den stora skillnaden mellan lagen och gjorde fem mål. Det var många spelare jag kände igen från i fredags. De måste vara nöjda med sina två matcher från i helgen. På vägen till stationen bestämde jag med Beckis att jag skulle komma och äta hos henne. Kom till stationen nästan kvart över och såg att tåget skulle gå 16.14. Fick springa tillbaka och fixa biljett och hann precis med tåget. Snacka om tajming. Det var en person till som hoppade på tåget. Tyckte jag kände igen henne och det visade sig vara Stora Harries målvakt sen i fredags. Lite kul, vi snackade lite om matchen.. men det hade varit roligare om vi hade kunnat få in något till mål på henne.;)

Beckis var nästan klar med maten när jag kom dit. Det blev wokade grönsaker, kyckling och ris. Jättegott! Sen tittade vi lite på OS och åt glass med karamellströssel! Efter det blev jag trött och var tvungen att åka hem innan, jag somnade i hennes soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0