Viggo's

Jag skulle egentligen till Malmöfestivalen med Ida ikväll, men det blev inget med det. Får klara mig helt utan den i år. Istället blev det Viggo's med di tre och tre Kävlinge. Det tog lite tid innan vi fick bord, trots Mange högg som en hök varje gång någon reste sig. Efter drygt en timme hade vi tre bord och plats till alla. Kul att titta på allt folk som välde förbi utanför för att hinna med tågen till Malmö. Kändes som alla från Sandby var där. Mackan och Dansk bestämde sig för att ta sig till Malmö och efter ett tag svek även Jens som blev trött. Jag, Mange, Tobbe och Dynna satt kvar ett tag. Trevligt ställe och god mat! Att jag har kunnat missa detta ställe!?!;)


Kommentarer
Postat av: Mange

Jag tar på mig det, du borde blivit bjuden för länge sen ju!

2008-08-22 @ 23:38:02
Postat av: Helena

Gör inte det.. Bättre sent än aldrig!;)

2008-08-22 @ 23:48:37
Postat av: Tobbe

Heleeeeena! ..du är fr.o.m. nu inbokad varje fredag kl.18 på Viggos! Behöver ha in lite kvinnligt sällskap i gruppen, speciellt nån som kan väga upp Dynnas och Manges otroliga nördighet och Ammas ständiga pedofiltänkande! Välkommen! Kraam

2008-08-23 @ 13:28:41
URL: http://csick.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, jag förstår att det måste vara jobbigt att bara ha dem..;)

2008-08-24 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0