Dan före dopparedan

Idag har jag hunnit med att tvätta och slå in julklappar, men annars har jag inte gjort mycket vettigt. Snart ska jag hem till familjen och fira jul. Det ska bli gott med julmat och mysigt med julafton. Morgondagen börjar i och för sig med jobb, men jag tror jag kan sluta ganska tidigt. För en gång skull har jag inte en aning om en enda julklapp jag ska få. Jag har inte önskat mig något, så får se om det blir något jag vill ha ändå...;)
 

Årets julgran
Årets julgran!


På juldagen blir det först fotboll. Jag ska kolla in Sandby, när de spelar i Eslöv. Lite tråkigt att vi inte är med, man kommer bli väldigt sugen på att spela när man är där. Jag kanske till och med blir kameraman. Tozz hade en önskan om det. Ska hinna med att träffa Ida under dagen också. På kvällen ska vi fira mamma som fyller år!

Fredag och lördag blir det jobb, får se vad som händer på eftermiddagarna/kvällarna. Om någon har något bra förslag, är jag lätt på!

Tidigt på söndag bär det av till Sälen. Ska bli superskoj, med ett undantag... Att jag missar den roligaste cupen, Sandbycupen. Fast jag är helt säker på att lagen klarar sig bra utan mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

men Helena :( jag som trodde du skulle göra många mål åt mig :)



men hoppas du får en bra resa. God Jul

2008-12-24 @ 15:16:15
Postat av: Helena

Jag tror de andra fixar det lika bra, annars får du skjuta några mål. I Köpingebro hoppas jag få hjälpa till att göra några...



God Jul!

2008-12-24 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0