Fler på träningen

Vet inte om det var min pik eller om det fanns någon annan anledning, men nu var vi många på träningen igen! Vi började med ett kort möte om träningsplaner. Hoppas det blir en bra lösning! Sedan körde vi lite egen uppvärmning. Vi fortsatte uppvärmningen med att dela in oss i grupper på tre eller fyra och röra oss runt på halva planen och passa. Själv hamnade jag med "veberödstjejerna". Sedan blev det spel på nästan full plan. Gult mot rött. Från början var spelet ganska jämnt, med chanser åt båda hållen. Riktigt bra passningsspel. Vi hade Emma i mål och hon tog allt. Micke fick däremot släppa in en del bollar. Jag och Helen spelade i anfallet och det var väldigt enkelt att spela med henne. Hon gjorde bra löpningar, hittade rätt med passningarna och gjorde flera väldigt snygga mål. I slutet gick Emma och Micke och Jörgen och Andreas hoppade in i målen. Då började det likna träningen i söndags... Kajsa var riktigt nära att gång på gång få in bollen och till slut satt den perfekt stolpe in. Vi hade tur med studsar och felpass och det blev många enkla mål. Pilan gjorde ett av de snyggaste. Ett kanonskott från ganska långt håll. Ytterligare ett bevis på att hon måste skjuta mer på matcher!!! Roligt att träna, men riktigt kallt. Det snöade hela träningen och mina fingrar höll på att förfrysa. Kunde inte riktigt koncentrera mig på spelet så ont det gjorde i dem... Ska fixa uppvärmda vantar till nästa gång!
 
Uppvärmning i snöfall. Olinda har tagit täten.Lyckades äntligen fånga även Emma på bild!Stretching eller snack?!Anna är redo för spel

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart att jag fick släppa in några bollar - du blir ju så sur annars.

2008-12-13 @ 22:12:42
Postat av: Helena

Mm, du har så rätt...;)

2008-12-14 @ 10:44:36
Postat av: Anonym

haha, ja det gick jätte bra =)

2008-12-14 @ 21:13:10
Postat av: helen

ja det gick jätte bra på träningen mellan vårt spel =)

2008-12-14 @ 21:14:27
URL: http://metrobloggen.se/mammahelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0