Inneträning

Kanske sista inneträningen. Vi var inte så många idag. Många har väl annat för sig i jultider. Vi spelade med två lag. Mitt lag fick äran att ha Jörgen i mål. Anna och Pilan spelade mest backar och jag, Sofie I och Wea höll oss i anfallszonen. Det gula laget var en mer och fick stå ut med Andreas som målvakt. Det var riktigt bra spel från båda håll. Bra löpningar, passningar och rörelse. Försvarsspelet fungerade riktigt bra och vi hade svårt att ta oss förbi Josse, Helen och My. Olinda var den som skapade mest i början. Bollen sögs till henne och hon lyckades även få dit några bollar. Spelet var väldigt jämnt och inte ens jag har koll på vem som "vann". Både Pilan och Anna kom upp bra och var med i de flesta anfallen. Sofie varvade finter med stenhårda tacklingar. Wea är alltid med bra framför mål och petade in flera bollar. Hon var bra på att jobba hem och ta tillbaka bollen. Själv varvade jag några bra saker med stora misstag. Det kändes att jag egentligen var för trött för att träna. Båda målvakterna varvade grymma räddningar med några enkla misstag. Förutom Olinda var Helen den som skapade mest. Stenhårda skott (vilket bollmärket på mitt knä är ett bevis på), enkla dragningar och perfekta passningar. Vid tre skulle några hem och vi fick sluta spela. Efteråt stannade några kvar och jag och Olinda trixade och sköt lite. Elin R som hade kollat på hela träningen, imponerade med sina jätteinkast. Det kändes som hon kastade längre än vad jag kan skjuta. Coolt!! Riktigt rolig träning! Jag hade kunnat träna inne varje dag!:)

Kommentarer
Postat av: sofie

Träna inne varje dag?? Ja...du är ju inte som alla andra;)

GOD JUL!

2008-12-21 @ 20:08:16
Postat av: Anonym

Mm, du läste rätt!!:)



God Jul själv!

2008-12-21 @ 20:19:50
Postat av: Emma

Inte ett dugg förvånad över att du skulle kunna träna inne varje dag ^^



Hoppas du får en bra jul :)

2008-12-21 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0