Jobb, jobb, jobb

Imorgon är sista dagen på min sjudagarsvecka. Det ser ut som jag ska klara av den! Fast jag ska upp vid fem, så jag borde nog gå och lägga mig egentligen. Igår var min sista dag på ALcontrol. Jag bjöd på ischoklad, som var väldigt uppskattat. Jag trivdes väldigt bra på jobbet och kommer sakna alla som jobbar där. Det var för det mesta riktigt bra stämning på labbet. Tiderna var väl det enda jag inte gillade. 12-20 varje dag. Det blir svårt om man vill hinna med att träna så mycket som jag vill. Dessutom hann jag inte med så mycket annat än jobb. Man är trött är trött när man kommer hem och jag är inte den som ställer klockan för att hinna med att göra saker på morgonen. Jag får skylla på jobbet att jag inte hunnit med att blogga så mycket i slutet...

Nu har jag bara fyra dagar kvar på labbet på Skånemejerier också. Efter nyår ska jag börja ett nytt jobb. Processoperatör på Skånemejerier. Det ska bli väldigt intressant. Jag kommer få en helhetsbild hur mejeriet fungerar. Mycket nytt och mycket data. Det blir en utmaning, men jag tror jag ska klara det. Arbetstiderna blir också väldigt annorlunda. Jag ska jobba skift. Två veckor med nattpass, ledig en vecka, två veckor med olika dagpass och ledig en vecka. Det ska bli spännade att se hur kroppen klarar av att anpassa sig till det. I början ska jag bara gå vid sidan om och jobba fyra dagar per vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0