Julstämning!

Trodde bara det skulle vara grått och regnigt idag. Istället kommer det stora snöflingor och det har på kort tid blivit alldeles vitt. Hade varit kul om snön hade legat kvar ett tag, men det är väl inte så troligt att den gör det. En vit jul för en gång skull hade varit riktigt mysigt!:) Själv har jag letat fram min adventsljusstake idag. Bättre sent än aldrig. Nu blir mamma glad om hon kör förbi och ser att även jag har lite julmys!;) Hon erbjöd mig att låna några adventsljusstakar och lite annat som hon hade över, men en räcker bra för mig...
 
Massor med snö
Det blev snabbt helt vitt

Kommentarer
Postat av: mange

julehäng hos helenis snart?

2008-12-03 @ 22:58:21
Postat av: Helena

Absolut! En lördag eller söndag passar nog mig bäst, eftersom jag jobbar ganska sent på vardagarna. Vi får hitta en dag som passar!

2008-12-04 @ 06:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0