Alla hjärtans dag!

Började jobba lite senare idag, solen lyste och det blåste inte mycket. Bestämde mig för att cykla, istället för att ta bilen. Upptäckte att det var längre än vad jag trodde till Dalby och jag undrar verkligen varifrån byn har fått sitt namn. Den ligger verkligen inte i en dal utan snarare uppe på ett berg!;) Jobbet gick bra. Inte en minut i disken, brukar vara där man hamnar när man är ny och inte vet riktigt vad man ska göra. Blev bjudna på hjärteplättar och valentinkakor till lunch. I slutet av dagen kom deras chef och gav de anställda blommar. Även jag fick en tulpanbukett! Så här mycket alla hjärtans dag har jag nog inte haft någon gång..;)

image8
Ikväll är det hockey-bockey mot Alt Wings, om det nu blir någonting. Vi var bara precis fullt lag. Ska försöka få med pappa i laget, om han orkar för de hade match igår. Måste sova en stund nu för att ta igen några missade timmar och förebygga för de timmar jag missar i natt.

Kommentarer
Postat av: Lars

Dax att slipa skridskorna - om det finns val, så välj "skålslipning".

2008-02-15 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0