Dagens träning

Ganska skönt väder att träna i ikväll. Inte så kallt och ingen blåst. Var en ganska vanlig måndagsträning. Passningar, vändningar och lite annan teknik i början. 15 sträckor med cykelslangarna. Nu kan det snart inte öka mer, mina ben går inte att använda på resten av träningen då! Sen var det långa uppspel och spel. Träningen avslutades med att vi sprang några ruscher över kortsidan. Efter träningen blev jag erbjuden provträning med Sandby. De blev väl imponerade när de såg mig med bollen!;) Fick dock tacka nej, för jag var lite trött. Sen avslöjade jag Tozz och Soffan, när de maskade från styrketräningen. Fast efter att Tozz visat sin stora muskel på armen, förstod jag att det inte behövdes mer träning.

Blev lite snack efter träningen, om hur juniorerna skulle tjäna ihop pengar till Gothia. Ett roligt förslag var att det skulle ordnas en fest med Lasse Larssons band som skulle stå för musiken. Antingen skulle vi bjuda in en massa kompisar eller ett förslag var att dam- och herrlag i Hardeberga, Sandby, Torna Hällestad, Veberöd skulle bjudas in. Hade kunnat bli riktigt skoj vilket som!

Kommentarer
Postat av: den muskelöse

soffan å ja maskar aldrig!! vi skulle ju skrämma dig me våra muskler ;) haha vi e starka vi!

2008-02-16 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0