Fullt upp

Har fått en massa jobb. Hoppar in där det behövs folk. Mest blir det i köket på äldreboendet i Genarp, men imorgon och fredag ska jag vara på Nyvångskolan i Dalby. Hon som är chef där, var chef på Solhem i Genarp tidigare och de hade verkligen kris nu. Får se hur det känns att jobba där, alltid svårt att komma till ett nytt ställe. Man vet inte var några saker finns och måste fråga en massa, men kul att träffa lite nytt folk. Inte för att jag inte gillar personalen på Solhem.

Ikväll är det först träningen och sen korpen. Första matchen i vårserien och vi möter Bollkontroll. Ska försöka gå lite tidigare från träningen, så att jag inte missar hela matchen. Någon annan kan få ta mina löpningar i slutet!;)

Imorgon hoppas jag verkligen att det blir match i hockey-bockeyn. Har inte spelat sen innan jul någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0