Ibland är bröder bra att ha..:)

Eftersom min dvd ibland har sitt eget liv och inte vill spela in det jag vill, så fanns det inget på skivan när jag skulle kolla på Anna Phil. Sjukt störigt. Som tur är har jag en bror, som kan fixa allt. I alla fall de flesta program jag har missat! Vad skulle jag göra utan dig!?!;) Får passa på och önska lycka till på första dagen på jobbet imorgon, men det kommer säkert att gå jättebra. Får ta en sväng inom på väg till jobbet och kolla så att du sköter dig! Inte var dag jag ser min lillebror uppklädd...

Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge... Så under tiden jag väntade på Anna Phil, fördrev jag tiden med Röj. Passade på att slå rekord. 157 s. Måste sluta spela mer, inte bra att fastna vid sånt. Som väntat var Anna Phil lika bra som det brukar, så även om jag hade velat se det direkt så var det värt att vänta. Hade helst sett alla avsnitt på raken, men nu har jag en massa bra avsnitt framför mig istället. Finns det något sötare barn än Mikkel!?!

Är det någon som gillar Janssons frestelse, kan jag bjuda på det någon gång. Fick mycket beröm för den jag gjorde i söndags på jobbet. Bara jag själv slipper äta den... Ansjovis inte är det godaste jag vet, så jag har själv aldrig smakat på den.

Ska ut och springa en runda nu. Känner att jag behöver få tillbaka konditionen efter semestern och alla förkylningar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!
Vilken kul blogg! Älskar också fotboll - fast framför TV:n. Skulle vara kul att höra om mer ditt jobb.

Tack för trevlig läsning!

2008-02-13 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0