Kaffe och marsipan

Två saker jag inte gillar alls. Idag har jag passat på att försöka lära mig att tycka om det. Kan aldrig vara försent att lära sig. I vanliga fall tycker jag bara de förstör det goda i chokladen, glassen, kakan eller vad man har blandat det med. Men med lite förkylning och nedsatt smak gällde det att passa på. Hade några chokladbitar kvar sen julen och konstigt nog var det bara de med marsipan- och kaffesmak som var kvar. Sugen på något sött, så var det det enda som fanns att tillgå. Måste erkänna att, av det jag kände var det nästan var gott. Så nästa gång det bjuds på kaffe kanske jag inte tackar nej. Även om jag är mycket tveksam.

Ikväll blir det säkert cykelslangar på träningen. Hoppas mina lår är mer förberedda på det, för jag vill inte ha träningsvärk så att jag knappt kan gå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0