Lugn kväll

Efter att inte ha gjort så mycket på hela dagen, var jag hos min syster och kollade på Let's Dance på kvällen. Hon var inte alls bra, men jag tycker att jag har varit tillräckligt sjuk på sistone, så jag hoppas inte jag är mottaglig för fler sjukdomar. Vi var båda riktigt trötta och höll på somna i soffan, medan vi väntade på att få reda på resultatet. Linda och Daniel åkte ut. Synd för jag tycker de har varit bra! Hade hoppats att Danny skulle åkt ut, men är man flickfavorit så är man. Så ska det låta kanske hade varit roligare att se, men hon har av någon konstig anledning inget ljud på ettan och tvåan. Mycket skumt och det känns inte så givande att se ett sångprogram utan ljud.

Ska gå och lägga mig nu, så att jag är pigg till imorgon. Årets första match! Ska bli riktigt skoj! Om det inte är alltför dåligt väder, ska jag ut tidigare till Sandby. Sandby möter Husie och jag hinner se första halvlek innan vi ska samlas. Tror det kan bli jämnt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tycker också att Danny borde åkt ut..

2008-03-01 @ 00:42:15
URL: http://tramsan.blogg.se
Postat av: Sandra

Sov Sött!

2008-03-01 @ 00:43:00
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0