Till vissa saker passar man...

När jag bestämde mig för att byta från Sandby till Hardeberga, tyckte inte ordförande i Sandby att det var lämpligt att jag fortsatte med mitt jobb på skolan. Projektet är ju ett samarbete mellan skolan och SSIF. Helst ville han ha en tjej med, men det tror jag blir svårt för honom att fixa nu. Inte så många som kan ta jobbet. Man kan inte leva på pengarna man får från det, om man inte bor hemma. Dålig lön och få timmar per vecka. Tror inte jag hade gjort ett sämre jobb bara för att jag spelar i Hardeberga. Däremot fick jag gärna vara kvar som domare i klubben. Konstigt att man passar att vara kvar som det. Känns som enda anledningen är att det är brist på domare. Hade egentligen inte tänkt ställa upp och döma, bara för att det känns väldigt falskt av honom att vilja ha mig till det ena, men inte till det andra. Nu har jag ändrat mig, men kanske bara tillfälligt. Ska döma F93 i Sandby ikväll. Sara vill att jag ska döma tre straffar till henne, får se hur det går med det!;) Det är kul att döma och Hardeberga har inga äldre lag jag kan döma. Har tänkt att jag kanske ska bli distriktsdomare och då kommer jag inte vara kvar och döma ungdomarna i Sandby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0