Borde kanske packa...

Har kommit fram till att jag saknar skrivandet. Sandbys hemsida tog mycket av min tid. Nu får jag väl skriva av mig här istället och kanske göra något gästreferat på Hardebergas hemsida. Har gått en månad sen jag bytte klubb och även om det känns konstigt så känns det mesta bra. Känner mig som hemma i Hardeberga, fast det är fyra år sen jag spelade här. Saknar och kommer sakna alla lagkompisar!! Även om man kommer att ses, så blir det ju inte typ alla dagar i veckan längre.

Antar att den här bloggen till stora delar kommer att handla om fotboll, eftersom det inte finns mycket som jag gillar mer. Så ni som inte gillar det, får hålla er borta härifrån...;)

Nu är det bara ett dygn kvar, sen är jag på väg till Indien. Ska bli hur härligt som helst!! Kan inte säga att jag kommer att sakna vädret här hemma, om det inte blir en massa snö. Älskar snö!

Till sist måste jag bara få skriva en sak. Charlotte Kalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0