Inställd träning

Trots storm och regn, fotboll på en lerig grusplan och cykelslangar eller liverpoolare, hade jag sett framemot att träna idag. Vad är det i allt det där som kan vara så kul?!? Tror inte någon kan förstå sig på det, som inte spelar själv. Att springa och jaga en boll... Även om det hade kunnat vara bättre förutsättningar, så skulle det blivit riktigt kul att träna igen. Träning får mig att må bra och fotboll är ett lagspel. Utan alla lagkompisarna hade det inte varit samma sak. Man upplever allt tillsammans både med- och motgångar. Allt det roliga är värt allt slit.

Tycker faktiskt inte det blåser så farligt ute, men men får vänta med att träna till på måndag. Om jag nu står ut med det...

Ikväll ska jag på fest. Johanna har fyllt 25 och det är värt att firas!

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, på ngt sätt så lixom älskar man bara fotboll (:

2008-01-28 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0