Stolpe In

Äntligen var det dags för fotboll igen! Stolpe In skulle ta sig an Footfighters. Båda lagen hade vunnit sina två tidigare matcher, så det var lite av en tidig seriefinal. Vi ser proffigast ut i våra svarta matchställ, så jag tror motståndarna får en del respekt direkt. Vi hade bara en avbytare idag, men trodde det skulle lösa sig ändå. Vi har övertag i matchen med bättre speluppfattning och teknik. Det tar ändå väldigt lång tid innan vi får in första bollen och 1-0 står sig till pausen. I andra rullar vi ut dem och går upp till 4-0. Sen slappnar vi av och de gör två skitmål i slutet. Med undantag av en del fula glidtacklingar från andra laget och en del tjafs med domaren från båda lagen, så var det riktigt skoj! Mina vader har inte återhämtat sig från strandträningen i lördags eller är de bara helt otränade, för i slutet av matchen gjorde de sig väl till känna. Undra om jag överhuvudtaget kommer kunna gå på lördag efter träningen. Till nästa match ska jag försöka hitta två värdiga inhoppare!

Idag har jag hur mycket som helst jag borde göra. Packa upp, tvätta, städa, fixa lite med papper, handla... Får se hur mycket jag orkar göra, man blir deprimerad av det gråa vädret här. Ikväll ska jag hitta på något med min favorit, ska blir riktigt skoj!

Längtar tillbaka
Längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin bild! :) Värsta Ronaldinho!

2008-02-13 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0