Stortorget

Johannas 25 årsfest var trevlig igår. Inte många jag kände sen innan och vilken överraskning jag fick av att se Johannes där, som jag inte sett sen vi tog studenten. Ibland träffar man personer på platser när man minst anar det. Vi kom ut ganska sent och skulle till Johannas favoritplats här i världen, Stortorget. Det var svinkallt ute och blåste så man inte kom någonstans. Väl på Stortorget, som man redan innan inte har så stora förväntningar på, var det iaf skönt att komma in i värmen. Det var nog nästan det enda. Musiken var inte bra. Måste man förstöra bra låtar med massa konstiga remixar. Jag och Ida blev dessutom väldigt trötta. Får skylla lite på att det sitter i sen resan. Vi orkade bara stanna en timme. Efter att åter fått kyla ner sig ute i stormen, var det extra skönt att krypa ner under täcket när jag kom hem.

Idag ska jag inte göra något speciellt vad jag vet. Om ingen kommer med något riktigt bra förslag!? Känner att det hade varit bra att röra på sig, men jag har blivit så förkyld. Vill inte bli sämre till imorgon, så jag missar träningen, så jag spar mig till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0