Tillbaka i Baga

Vi stannade ytterligare tva dagar i Agonda. Mesta tiden blev pa stranden. Det blev tyvarr ingen snorkling pga av att det blaste sa mycket och vagorna var hoga. Bada dagarna sag vi dessutom lite moln, forsta gangen under resan. Fast man far val vanja sig, snart ar vi ju hemma i Sverige igen. Av de fa turisterna som ar har, sa haller nastan alla pa med yoga. Jag funderar nastan pa att borja. Borde vara bra for min stela kropp. Mina vader gor mig valdigt pamind pa vad jag gjorde i lordags. Idag akte vi tillbaka till Baga vid halv tre och var framme vid halv sju. Vi akte en annan vag i borjan, sa det var lite nytt att se.

Nu ar det tva dagar kvar har. Vi har inte planerat direkt va vi ska gora. Blir val lite bad antar jag. Galler att njuta!

Hoppas alla har det bra dar hemmma! Saknar er, fast vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0