Onsdag

Idag var första dagen, sen jag började jobba på veckorna, som det var riktigt fint väder ute. När jag slutade, blev det inlines hem. Härligt, i sol och lite medvind. Tog bara 1 timme och en kvart. Efter en kort paus hemma, tog jag och åkte till Hardeberga. Jag och Petter stod och sålde en massa knakar i kiosken. Hardeberga mötte Landora och det blev en säker och välbehövlig seger. Första halvlek var jämn och Hardeberga tog ledningen på en straff i slutet. Rickard satte den säkert. I andra drog Hardeberga ifrån till 3-0 och hade sen flera bra lägen att utöka. Erik bjöd sen på dubbel-choklad. Det tackar man aldrig nej till! Så mycket choklad jag äter nu, så borde jag gå upp. Blir något efter varje träning. Skönt med uppehåll nu, så man får vara lite nyttig!;) Men nästa vecka är det träning igen, inte mycket vila... men jag klagar inte...

Just nu är jag i Sandby och äter god jordgubbstårta med grädde och dricker nygjord flädersaft. Känns som riktig sommar! Blir inga mer inlines idag. Får snart skjuts av min bror hem!!

Imorgon ska vi öva beachfotboll på planen på Svaneskolan. Tror alla som ska vara med kommer utom Jessan. Vi möter ett väl utvalt motstånd bestående av Mange, Petter, Johan, Johan, Linus, Sofie och kanske någon till. Allt för bästa resultat i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0