Måndag

Idag var jag chef på jobbet. Har fått förtroendet att ta hand om chefens jobb i fem veckor, när han är på semester. När han kommer tillbaka, kanske jag har gjort om hela stället...;) Istället för provtagningar och avläsningar, blir det nu morgonmöte, sammanställningar och annat som måste göras när han är borta. Fast hans jobb tar inte så lång tid och då får jag hjälpa till i labbet.

Efter jobbet blev det Friskis o Svettis med Anneli, Sanna och Sara. Utegympa på Centrala IP. Haha, man skulle haft kamera och filmat. En hurtig gubbe stod på en upphöjning i mitten av gräsplanen, rörde sig till musiken och sjöng under hela passet med i låtarna. Det var en massa folk. Det kändes som alla utom jag och möjligtvis några få andra, kunde alla rörelser perfekt. Mina armar och ben har ibland svårt att göra det dem ser framför sig. I alla fall på rätt sätt med rätt takt. Vissa saker ser väldigt lätta ut, men det går inte att koppla, hur man ska göra. Jag och Anneli fick stanna upp och skratta några gånger åt oss själva. Det var faktiskt ganska kul, men inte så ansträngande. Hade nog varit jobbigare om man varit bra på det och hängt med hela tiden. Men det kan vara bra för mig att öva lite koordination och sen behövde min kropp lite lugn rörelse och stretching.

Nu är det tomt i min lägenhet. Lisa har varit här och hämtat sina saker. Ser lite annorlunda ut, men skönt att inte ha saker överallt. Får se om jag kan hitta någon annan frivillig, som kan tänka sig att bo här. Borde inte vara så svårt. Centralt och billig hyra, om man bara kan stå ut med mig!;)

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare! grrrr..

Ja vill flytta in me daj!!!!!

2008-07-01 @ 08:25:54
Postat av: Senor Mange

Du får ju ta in mackan, likt ett övergivet barn, han behöver nån som kan ta hand om honom!

2008-07-01 @ 16:33:49
Postat av: Helena

Först till kvarn... eller nästan iaf, kan ju inte vara vem som helst!;)

2008-07-01 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0