Mobilberoende

I morse lyckades jag glömma mobilen hemma hos mina föräldrar. Snacka om att jag har känt mig handikappad hela dagen och gör det fortfarande. Jobbet gick väl ok, men sen vill jag gärna ha mobilen. Var en sväng på Ikea för att handla åt mina föräldrar. Efter det var jag på AD-utbildning i Lindängen. För er som inte är lika domarinsatta som mig, så står det för assisterande domare. Så nu ska jag ha lärt mig allt. Kanske dyker upp på en linje i damtvåan eller i femman eller sexan bland herrserierna. Ikväll har jag och Björne sammanställt smaktestet. Det var spännande att se vilken som "vann"!

Grattis Tozz till körkortet och till alla er andra: Se upp på vägarna!;) Kanske får ett grattis-sms sen..

Nu litar jag på mamma att hon ringer och väcker mig imorgon, när inte min mobil gör det...

Kommentarer
Postat av: Tozz

Hehe ja, watch out on the road people!!! :D

2008-06-13 @ 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0