Student

Igår efter träningen åkte de flesta till Lilly. Där var en del jag kände och mycket god mat som vanligt. Hela min familj var hos Anna, så jag stannade inte så länge hos Lilly. Kom till Anna och åt ännu mer god mat. Sedan riktigt god efterrätt! Anna verkade nöjd med alla presenter. Lite innan elva begav sig de flesta till bussen. Anna ringde sen och hade glömt sin biljett till Tegnérs. Som tur var hade jag inte druckit och som enda nyktra personen på stället åkte jag och Lasse och räddade Annas kväll. Bussen körde precis när vi kom till busshållsplatsen, men vi hann ifatt den någon hållplats bort. Gårdagens goda gärning!;) Ibland är det bra att inte dricka. Hade ställt bilen hos mina föräldrar, så det var rena turen för Anna att jag tackade nej till alla försök till bjudning av starkare dryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0