Dagens domare

Ska kanske inte klaga för mycket på domaren eftersom jag själv dömer en del, men idag var det oundvikligt. Dels rörde han sig knappt. Blåste för allt. Lämnade aldrig fördel. Jag hade haft två bra målchanser, om han inte skulle blåst. Offsideregeln kunde han inte. Blåste så fort någon var på fel sida, även om de inte alls gick på bollen. Milan höll på att bli varnad för fult språk i pausen. Kändes som om han inte hade gått en domarkurs på 10 år och att det var två flicklag som spelade. Det enda som var positivt var att det var lika för båda lagen.

Själv dömde jag två matcher i morse. p95 - Veberöd som jag nämnde innan och sen slog p97 f96 med 6-0. Tjejerna var duktiga i första halvlek och spelade mycket bättre taktiskt. Killarna hade dålig koll på offsiden och gick mycket själva med bollen.

Den 5 och 12 april är det domarutbildning för tjejer. Hade varit skoj att gå, men vet inte om jag vill missa två matcher för det...

Kommentarer
Postat av: tozz

hade ni han stig (tror han heter så)? han e skit kass!!!! pappa sa att han e närmare 70 :P

2008-03-24 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0