Inga skrällar i melodifestivalen

Linda Bengtzing och Charlotte Perrelli gick ikväll direkt till final. Det var de helt klart bästa låtarna. Sibel gjorde det bra och även om jag inte gillar Nordman så är låten bättre än vad hans brukar vara. Calaisa som jag trodde på kom precis utanför på femte plats.

Nästa helg är det andra chansen. Där tror jag Sibel slår E-type och the Poodles. Ola vinner över Caracola. Ola tar sedan platsen i finalen. Johnson & Häggkvist slår Nordman och Thérèse slår Suzzie. Sedan tar Johnson & Häggkvist platsen i finalen. Dock skulle Nordman kunna vinna, om alla som inte gillar Carola ringer och röstar på honom. Men jag tycker helt klart One Love är den bästa låten på nedre halvan.

Men missar andra chansen nästa helg, för det är Hardebergafest!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0