Ingen hb

Återigen blev hockey-bockeyn inställd. Den här gången var det det andra laget som inte hade lag. Nu har vi två matcher kvar och förhoppningsvis blir matcherna av! Hade varit skoj att gå till ishallen och bara åka och skjuta lite. Några skulle kanske dit ändå. Men jag tror inte orkar, ska upp vid fem imorgon, så jag stannar nog hemma.

Jag har jobbat på Svaneskolan idag och igår. Större än de andra köken jag varit i, så det blev att få göra allt i massor. Blandat ihop 240 kg potatisskivor och rotfruktsstavar på bleck och gjort gurkstavar av säkert 100 gurkor. Imorgon blir det Solhem igen. Mysigare med ett mindre kök och mer varierade sysslor.

Riktigt tråkigt väder ute också. Hoppas på mer sol och mindre regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0