Söndag

Har inte hänt så mycket i helgen. Har jobbat och ätit massa gott!

Barcelona vann idag med 4-1 mot Valladolid. Bojan Krkic gjorde två mål. Roligt när unga talanger får chansen och tar den. Barca ligger nu bara fyra poäng efter Real, som förlorade mot Valencia. Rauls två mål hjälpte inte. Ligan som nästan kändes avgjord igen, lever nu.

Tyvärr går det inte bra för Arsenal. Förlust idag mot Chelsea och bara trea i ligan. Drogba var ofin nog att vända matchen med sina mål. Manchester United drar ifrån.

Imorgon blir det massa fotboll igen. Först ska jag döma två matcher på grusplanen. SSIF p95 mot Veberöd och sen SSIF f96 - SSIF p97. Hade egentligen velat se Sandbys damer mot Hammenhög i Revinge. De spelar innan oss, men får skippa det den här helgen. Efter jag har dömt ska jag snabba mig ut till Revinge. u-laget möter Borgeby FK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0