Tozz, är du döv?!?;)

Skönt väder ute och en bra grusplan. Efter att jag och Lavin dömt p95, såg vi att Sandbys damer var på väg att hoppa in i bussen en bit bort. Vi skrek på Tozz, men hon var totalt döv. Eller skiter hon i oss..;) Sedan får jag berömma Björne. Kanske borde bli rallyförare. Trots mina försök att förhindra deras färd ut till Revinge, misslyckades jag två gånger. Första gången gjorde hon en snygg omkörning. Mitt andra försök misslyckades av ett långsamt gående fordon, så jag hann inte ut före på vägen. Genvägar är senvägar eller vad det nu heter. Får önska dem lycka till nu när de inte blev försenade till matchen! Ska äta nu, så jag orkar med resten av dagen! Hoppas gräset är bättre än i fredags!


Kommentarer
Postat av: tozz = odöv

jag hade så mkt annat att lyssna på och egentligen vem orkar lyssna på er?!?!?! :S haha :P

2008-03-24 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0