Korpen

Eftersom Linda inte kunde vara med och spela ikväll, så skulle jag vara med att spela i Staten o Kapitalet när de mötte Vi som är Bi. Men eftertraktad som man är så fick jag två gånger under dagen erbjudande att spela i Vi som är Bi. Skulle kanske höra vem som gav mest betalt..;) Grus vid den här tiden är kanske inte det folk är mest sugna på och därför hade vi ingen avbytare för tjejerna. Bara jag som är dum nog att alltid vilja spela! Gruset var värre än vanligt. Stundtals såg man ingenting för att det dammade så mycket. Vi började bäst och skapade mest. Men det var en jämn och tuff match. Efter första halvlek stod det 2-0 till oss. Gustav gjorde båda målen. Ett på straff och ett på nick efter en bra slagen hörna av Annamaria. Andra halvlek var också jämn och stundtals lite fult spel. De lyckades få in en kvittering i mitten av halvleken. De skapade sen aldrig någon riktigt bra chans utan vi var närmare 3-1. Det är riktigt svårt att spela på grus när man inte är van. Bollen studsar och det är mycket svårare att få kontroll på bollen. Jag hann dock med att finta av Elin några gånger. Tur att hon inte har lärt sig min fint!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0