Regn, regn, regn

Har vilat upp mig efter helgen idag. Igår jobbade jag hela dagen, efter bara tre timmars sömn på natten. Jag skulle egentligen dömt oldboys på kvällen, men det blev inställt. Kanske tur för annars hade jag nog somnat under matchen... Ikväll blir det två matcher i korpen. Kvartsfinaler i cupen. Fick förfrågan av både Staten o Kapitalet och Vi som är Bi om jag kunde vara med i lördagens åttondelsfinaler. Men eftersom jag jobbade och vi skulle möta Borgeby, så fick jag tacka nej. Båda verkar ha klarat sig bra utan mig! Fördelen med att det har regnat idag är att det inte kommer att ryka som sist. Hoppas att det slutar regna och hinner torka upp, så att det inte är så lerigt.

Sverige spelar genrep ikväll mot Slovenien. Kennedy från start och han är än så länge bara reserv för Linderoth. Sverige vilar många av de tänkta startspelarna och låter andra få chansen att visa vad de kan. Själv hinner jag kanske se andra halvlek efter korpen. Snart EM, ska bli riktigt skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0