Allt-i-allo på Sandbycupen

Först tre timmar i kiosken. Ostfrallor, korv med bröd och päronsmakis gick som smör. Mycket att göra jämfört när man står i kiosken i Hardeberga. Sedan stannade jag och tittade på lite matcher. p95 slutspelet och några herrjuniormatcher. Hyllie imponerade, hade många riktigt bra spelare och vann rättvist. Sara La och Li satt sen i sekertariatet och jag var snäll och sprang fixade fika till dem. Sedan tog jag en liten paus, innan jag var tillbaka som domare. Kul att döma herrjuniorerna. Några heta situationer och lite mer kort än dagen innan. Vid 22-tiden tog mitt pass slut och då dök Milan upp. Fick underhålla henne, Olinda och Emma lite i kiosken. Det var med flera riktigt bra lag och bara ett av hemmalagen gick vidare. Hardeberga fick tufft motstånd i kvartsfinalen och åkte ut mot Lunds BK, som blev Lundamästare. Landskrona vann finalen mot Vinslöv! Många riktigt bra matcher och några otroliga vändningar! Jag och Milan startade sen en burktävling. Jag undrar var pantgubben i Sandby höll till igårkväll, för han hade kunnat tjäna massor. Ställde sen snällt upp och hjälpte till att städa. Hemskt att se hur mycket skärp som bara slängs på marken. Vet ingen att det ska ner i papperskorgarna?!? Hittade sen en boll och gav upp städningen... Roligare att leka lite med den!:) Annars var kvällens roligaste, när Kocke drog ner Felles byxor!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0