Massa fotboll i helgen

Imorgon ska vi spela SBK-cupen (Svalöv). Det blev bestämt i början av veckan, eftersom de hade några vakanser. Det ska bli riktigt skoj! Finns det något roligare än innecuper?!?;) Hoppas vi spelar bra och alla ger allt, så ska det nog bli några vinster! Lottningen sker när man kommer dit. Svalöv har med två lag, Råå, Wormo, Bjuv, Stora Harrie, Kvidinge och Lunds SK.

På lördag blir det jobb. Direkt efter ska jag snabba mig till Dalby, för match mot Uppåkra. Den börjar 12.45. Sen ska vi till Rille på förfest inför årsfesten och därefter till Killebäck för den stora festen!

På söndag är det träning för alla pigga och glada. En inneträning kan man bara inte missa, så jag kommer vara där och jag hoppas alla andra är sugna också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0