Nytt jobb!

Kommer äntligen få mer att göra om dagarna...:) Ska börja jobba på ALcontrol i Malmö. Träffade labchefen på företaget i fredags och hon verkade nöjd med mig. Hon var trevlig och det verkade vara en härlig stämning på labbet. Idag pratade jag med Academic Work igen. 71 stycken hade sökt jobbet. Jag får tacka Skånemejerier för att jag fick det, för jag var den som hade bäst arbetserfarenhet. Än så länge har jag bara det fram till jul, sen får vi se. Trivs jag, hoppas jag att jag kan fortsätta. Det lät som de hade väldigt mycket att göra, så helt omöjligt är det inte...

Kommentarer
Postat av: Emma L

har du fått ihop fler folk till cupen? :D

2008-11-11 @ 20:56:49
Postat av: Jenny

GRATTIS!

2008-11-11 @ 22:08:17
URL: http://jennysbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0