Nytt smaktest

Igår var jag på Ica på Erikslust igen. Den här gången var det nya smakar. Björnbär, Krusbär och vinnaren från i måndags, Apelsin/Ingefära. Jag hade även en ny medhjälpare. Höst, min gamla anfallskompis. Vårt samarbete fungerade fortfarande riktigt bra och det gick snabbt att få in över 100 enkäter. Antingen berodde det på min rutin eller på Höst charm.;) Själv tyckte jag smakerna var godare och Krusbär var min favorit. Folket föredrog Björnbär, men även den var riktigt god. Apelsin/Ingefära älskade eller hatade provsmakarna. Dagens roligaste var när en tant skulle kasta sin kopp och sked. Hon missade papperskorgen, så att skräpet hamnade i en annan provsmakares korg.

Höst bjuder på fil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0