Träning dagen efter...

Träningen på söndagen började med ett kärt återseende. Camilla hade hittat Malins kamera i sin väska på morgonen. Man kan undra hur den hamnade där?!?;) Dagen var räddad för Malin! Nästan alla var på träningen som hade varit på festen dagen innan, så vi var 22 pers. Vi delades in i tre lag. Spelet var bra i början, men efter hand sjönk tempot. Min röst kunde tyvärr inte bidra med att försöka få att öka farten heller..;) Jag och Milan spelade tillsammans i anfallet och hade en inbördes tävling om vem som kunde missa bästa målchansen. Tror faktiskt att jag vann ganska solklart. Jag lyckades från en meter på något sätt, snubbla ut bollen utanför stolpen, efter att Milan helt frispelat mig. Först trodde vi inte det skulle komma något lag efter, men efter mycket snack om hur länge vi skulle stanna och vem som kunde stanna, så kom laget så det blev ingenting. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0