Fredag

Härligt höstväder hela veckan! Blev som vanligt inlines! Följde sen med mamma för att titta på fårskinn. Vi körde till mitt ute i ingenstans i Skåne. Vi hamnade på en gård med massa hundar och mamma hittade ett mysigt fårskinn. På vägen hem hamnade vi på en möbel/mys-affär. De hade allt intryckt i en lada. Jättesnyggt inrett och det fanns saker överallt. Känns som de inte borde ha så mycket kunder, men det kanske är hela Österlen/Hörby/Sjöbo som åker dit. Jag har aldrig hört talas om det tidigare.
 

 Mamma myser...Ljus!Mycket får plats på liten yta!


Äntligen åkte Jesper ut ur idol. Jag gillar Sepideh och låten hon sjöng, så konstigt att hon hängde löst. Har svårt att bestämma vem jag gillar bäst. Kevin, Alice, Loulou, Anna... Hade kunnat räkna upp någon till!;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart låg det stället, ser ju urmysigt ut :)

2008-10-11 @ 22:16:08
URL: http://jennysbebis.blogg.se/
Postat av: Helena

Butiken heter Thuleslund (www.thuleslund.se) och låg mellan Hörby och Sjöbo. Man kanske inte direkt har vägarna förbi, men det var en riktigt mysig affär!

2008-10-13 @ 11:20:08
Postat av: sofie n

Har faktist varit på det där stället:)

2008-10-13 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0