Fullspäckad helg

Ikväll blir det först afterwork på Bishops. Inte för att jag jobbar, men mest kul att träffa Ida och hennes nya "killar".;) Sedan ska jag försöka hinna se idol. Hoppas någon dålig åker ut och inte som de två sista gångerna när de dåliga sitter säkert. Kevin är min nya favorit eller någon av tjejerna. Lars var dålig sist, synd att han inte ska sjunga Everybody hurts istället. Senare ikväll får jag äntligen träffa min favorit igen. Blir nog film hemma hos Tozz. Ska bli riktigt roligt att träffa henne, hon har varit saknad i mitt liv...

Imorgon blir det jobb, match mot Svalöv och sen fest hos Hennie och Martin på kvällen. Riktigt länge sedan jag och Ida var på fest tillsammans. Tror Ida är sugen på KB. Vi får väl se var vi hamnar.

På söndag skulle jag egentligen på domarträff och titta på LdB - AIK. Den blev inställd för att inte så många kunde, så nu är jag mer sugen på att titta på Teamet - Löberöd. Tror Teamet spelar bättre än mot oss och vinner enkelt. De bör göra det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0