Inneträning

Efter lite problem med koden, kunde vi börja värma upp tidigare och köra igång och spela innan två. Tre lag med sju eller åtta i varje. Mitt lag var till stora delar samma som förra gången. Hanna, Alex, Anna, Pilan och jag. Sen fick Milan, Emelie och Jauqe äran att vara med. Spelet fungerade riktigt bra stundtals. Men vi anfallare var inte så bra på att jobba hem och ibland kom motståndarna tre eller fyra mot två. Hanna var jättebra i mål och räddade det mesta. Tråkigt nog kom laget som skulle träna efter, så vi kunde inte fortsätta spela. Jag hade gärna spelat i någon timme till!:) Kul att Pernilla var med och tränade igen! Elle var den som kom med ett tråkigt besked, när hon sa att hon nog slutar för att det blir för jobbigt med pendlingen. Synd för Elle har ju nästan precis kommit och vi hade velat se mer av henne... ;) Men jag förstår att det är jobbigt att lägga ner så mycket tid på att ta sig fram och tillbaka till träning. Olinda kan väl se till att fortsätta vara taxi, även efter flytten!;) Anna och Alex valde idag att skriva på för oss! Roligt! Jag tror och hoppas att de kommer trivas i Hardeberga. Även Malin verkade ha bestämt sig, men då hade Göran åkt. Hoppas att hon inte har ångrat sig till nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0