Inneträning

Äntligen har det blivit dags för fotboll inomhus! Tror vi ska spela Sandbycupen och Köpingebrocupen och jag vet inte ens om jag kan vara med i Sandbycupen. Tråkigt!

Hallen var ledig när vi kom, så vi började värma upp och spela innan två. Vi delade in oss i tre lag. Emma och Camilla stod i varsitt mål. I mitt lag spelade Pilan, Hanna och Alex backar och Elle, Anna och jag anfallare. Vi kanske inte hade det bästa spelet, men vi lyckades att göra massor av mål!:) Kul att spela med Elle igen! Vi hade kunnat ha bättre rörelse i anfallet, men backarna kom bra med upp! Försvaret fungerade bra och vi släppte inte genom motståndarna så många gånger och till och med jag jobbade hem några gånger!;) Svettigt, men jättekul att spela inne!

Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt att du gör många mål, du är hopplös att ha emot sig ;) men jag tog några iallafall :D

2008-10-21 @ 19:26:17
Postat av: Helena

Tyckte du tog de flesta av mina försök. Inte lätt att göra mål på dig, när du kommer ut så bra!!!

2008-10-22 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0