Kul träning

Trots att seriematcherna är slut, så var det många som tagit sig till träningen. Alltid kul med mycket folk. Rille höll i det idag. Ganska kyligt, men ingen blåst, så det var skönt träningsväder. Först uppvärming och sen spel på nästan full plan. Vi spelade 3-4-1. Det var bra tempo från båda lagen. Bra rörelse och mer närkamper än vad det brukar vara. Det andra laget var bra på att komma runt på kanterna. Stina och Pilan kom förbi gång på gång. Vi hade lite svårt med passningarna och bollmottagningarna, så att det andra laget fick flera gånger tillbaka bollen till solklara målchanser. Framåt skapade vi en hel del och gjorde även flera mål. Jag och Sofie I spelade innermittfält tillsammans. Från början gick det bra, men sen blev jag mer anfallare än mittfältare. Emma H klagade (med all rätt) gång på gång att jag måste jobba hem, men det fastnade aldrig..;) Jag förstår inte att det kan vara så svårt. Tre "nya" spelare var med idag och alla gjorde det riktigt bra. Tuffa, bra teknik och tempo! Vi spelade länge, men hann även med skotträning i slutet. Vi passade upp till Rille och fick tillbaka bollen. Emma fick jobba en hel del i målet. Själv gick det ganska bra och jag fick in några skott. Flera andra fick också till flera fullträffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0