Tråkigt väder

Blir lite uttråkad när vädret inte är så fint. Kanske har jag blivit lite bortskämd med fint höstväder. Vad ska jag göra när jag inte kan vara ute och åka inlines?!?;) Det har blivit väldigt många mil den sista tiden...

Kollade på Arn - Tempelriddaren igår. Bra film och jag blev sugen på att se fortsättningen direkt.

Ikväll är det två korpenmatcher på grus som gäller och sen ska jag hem och kolla på Bonde söker fru! Sista omgången av höstserien och det kan sluta hur som helst. Både Staten o Kapitalet och Vi som är Bi har chans att vinna. Staten o Kapitalet möter Bollkontroll. Vinner Staten o Kapitalet vinner de serien, om Vi som är Bi vinner mot Vgs hjältar. Vinner Bollkontroll vinner Vi som är Bi om de slår Vgs hjältar. Tror jag ska ladda upp med en film nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0