Bio

Jag och Beckis var och tittade på Patrik 1,5. Riktigt rolig och bra film. Lite sorlig på vissa ställen också. Jag gillar lättsamma filmer, som man blir glad av att se. Killen är ju hur söt som helst och spelar bra. Efter bion sprang vi på massvis av folk jag känner. Eller av en blev jag nersprungen. Träffade Sara på bion och diskuterade lite Norge, Sösdala, Hardeberga, Sandby, Löberöd och lite annat. Helt plötsligt går någon rakt in i mig, så jag nästan trillar. Hon vänder sig om och tänker be om ursäkt. Då skrattar hon bara och säger att det inte gjorde något för det var bara jag... Nästa gång Benita vågar sig upp till träningen, ska hon få igen!;) Emma var ute och laddade för match på stan och Jenny och Anders gav oss tips på indisk mat. Vi blev lata och orkade bara gå till närmsta pizzera. En kebabpizza och pizza viking. Perfekt uppladdning för imorgon! Tyvärr Jenny, så orkar jag inte få mig ett enda popcorn. Ska gå och lägga mig och ladda för viktig match med lite sömn och jobb! Kräfthatten har fortfarande inte blivit gjord, men något måste jag komma med på huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0