Kräfthatts problem

Uppdraget till kräftskivan hos Sofie är att ha med sig sin egen kräfthatt. Trots att jag har vetat om det i flera veckor, har jag inte tagit tag i det. Fina priser har utlovats till vinnaren! Fastän att jag gillar att vinna, har det inte räckt som motivation till att fixa det. Jag har haft all tid i världen, så har inget att skylla på. Just nu är det idétorka och frågan är om det kommer bli något alls. Men jag kan inte komma utan... Har någon tips och idéer är det bara att höra av sig!:)
 
Praktisk hatt!Får se om någon slår den här...

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har en grym idé, men den e hemlig ;)

2008-09-19 @ 17:42:32
Postat av: Helena

Du hade väl kunnat ge mig en liten idé bara...

2008-09-19 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0